مزایای هیتر تابشی صنعتی

هیترتابشی صنعتی چیست؟

هیترهای تابشی صنعتی نوعی از انواع سیستم های گرمایشی تابشی هستند که به صورت مستقیم در برابر اشیا، افراد و…قرار گرفته و امتداد مسیر تابشی خود را به صورت یکنواخت و به سرعت گرم می کنند.

مزیت های هیتر تابشی صنعتی کدام اند؟

در پاسخ به سوال فوق باید گفت که مزیت های هیترهای تابشی صنعتی بسیار اند و این مسئله امروزه این سیستم ها را به یکی از پر طرفدارترین و پرکاربرد ترین سیستم های گرمایشی برای گرم کردن محیط های تجاری و صنعتی تبدیل کرده است. حال در زیر مزیت های هیتر تابشی صنعتی را نسبت به دیگر هیترهای موجود بررسی می کنیم.

1- هیترهای تابشی صنعتی روش گرمایش آنی و سریع دارند و در مدت زمان کوتاهی محیط مورد نظر را گرم می کنند. بنابراین اگر کسی در امتداد مسیر تابش آن ها قرار داشته باشد می تواند خود را در زمان کوتاهی گرم کند.

2- هیترهای تابشی صنعتی در مقایسه با دیگر هیترها بسیار کم سر و صدا هستند بنابراین در محیط آلودگی صوتی چندانی ایجاد نمی کنند.

3- از دیگر مزیت های هیترهای تابشی صنعتی به کارگیری آسان آن ها است که این مسئله باعث می شود در هر محیط و توسط افراد غیر متخصص نیز نصب و مورد استفاده قرار گیرد.

4- از مزیت های دیگر هیتر تابشی صنعتی کم مصرف بودن آن ها است که باعث می شود هزینه کمتری بابت برق و یا گاز مصرفی پرداخت شود.

5- ایمنی بالا و بی خطر بودن نیز یکی از مزیت های هیترهای تابشی صنعتی است.

مزایای هیتر تابشی صنعتی کدام است

6- هیتر های تابشی صنعتی را می توان در تمام فضا ها از جمله فضای بسته نیمه بسته و باز مورد استفاده قرار داد.

7- یکی دیگر از مزیت های هیترهای تابشی صنعتی تنوع زیاد آن ها است و در سایز ها شکل ها و رنگ های مختلف و برای محیط های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

8- عدم ایجاد گرد و غبار در زمان گرمایش نیز از مزیت های بسیار مهم هیتر های تابشی صنعتی می باشد.

9- قیمت هیتر های تابشی صنتی نسبت به دستگاه های گرمایشی دیگر مانند گرماتاب ها بسیار کمتر است.

10- هیترهای تابشی صنعتی را می توان به راحتی جا به جا کرد.

11- عدم نیاز به کانال یا لوله های گرمایی از دیگر مزیت های هیترهای تابشی صنعتی در مقایسه با بسیاری از وسایل گرمایش دیگر است.